Pärlor i massor.

Nu har jag fått utlopp för min kreativitet. Har dels knytit om mitt gröna halsband med riktig lintråd, vilket jag äntligen fått tag på tack vare Tina. Tack Tina. Sen har jag även knutit ett turkosblått halsband till min brors tjej Jurate. Hoppas hon blir nöjd med det. Slutligen har jag också fått gjort ett pärlhalsband till mig själv i rosa. Jag gillar egentligen inte rosa, det är inte min färg men detta halsband å örhängerna får jag inte glömma, bara jag äääälskar. Det blev himla bra. Skall försöka få tummen ur och ta några kort å lägga ut, så ni kan få se.
Vi var även på Göteborgskalaset idag. Då passade jag på och inhandla lite mer tråd och pärlor. Min man tycker att det börjar bli lite mycket pärlor i huvudet på mig just nu. Stackarn. Å mer lär det bli. Funderar just nu på hur jag skall göra halsbandet till min farmor. Hon fyller 80, å jag tänkte göra ett till henne. Kanske jag inhandlar lite sötvattenspärlor, får se. Appropå sötvattenspärlor så har jag sett ett par helt underbara djupt vinröda som är himla lockande.. jag vet också att min mamma gillar dom. Kanske det blir ett halsband till henne med. Hon är ju så himla snäll å ställer alltid upp när vi behöver hjälp. Jag tror hon skulle uppskatta det. Oj kl är mycket så här sätts punkt för ikväll. Kram

Kommentarer
Postat av: Tinafina

fota, fota, fota!!! Vi vill seeee alla dina fina skapelser vettja!!! NUUUUUUUUUUUUUU!!!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback