Onsdag den 6 december.

Herre mmmmmm nu är vi snart i mitten av december. Tiden springer iväg. Om bara en vecka åker jag iväg, det skall bli jättekul men samtidigt lite nervöst. Jag har ju ingen aning om hur dom arbetar där. Alltid lär man sig nog nåt.
Julförberedelserna är i full gång, vi är nog lite bekväma och köper färdig gravad lax i år. Normalt gravar jag själv men känner att det inte riktigt finns tid till det nu.  Julklappar är det bara några få kvar att köpa, sen ska dom ju slås in också å det tar tid men är lite kul och mysigt. Särskilt om barnen ligger i sina sängar och sover så att man får göra det i lugn och ro.
Jag köpte lite fina tyger igår som jag tänkte göra en eller rättare sagt två dukar av. Skulle fått mönstret idag men får det i bästa fall imorgon. Lite besviken är jag för jag hade planerat att sy duken idag och jag betalar rätt mycket för mönstret. Så det är lite tråkigt. Blir det så att mönstret kommer imorgon så skall jag ta lite kort på tygerna och duken när den är färdig och lägga ut här på bloggen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback