Ååååååååååååå sicket gott väder...

Vädret idag är ju helt underbart. Kanske det kunde varit lite varmare dock. Nä man skall inte klaga, det regnar ju inte. Tyvärr kan jag inte njuta av det då jag sitter inne och arbetar. Slutar inte förrän kl 16. Får njuta desto mer imorgon istället. Är vädret lika fint då så åker vi nog och badar vid havet.
Har faktiskt inte varit vid havet och badat ännu i år, trots att vi bor så nära. Har bara badat en gång ute hittills.
Efter jobbet skall jag faktiskt försöka få tag i Gutermanns knapptråd. Skall ha den till mitt nästa halsband. Dom hade inte rätt färg i stan. Tyvärr så verkar den vara rätt svår och få tag i. Får väl se om jag lyckas.

Kommentarer
Postat av: Excessa

Jag har ännu inte badat en enda gång i år.. fast har ju i o för sig inte semester heller.. men mest är det nog för att jag är en redig badkrukar *skrattar*

Postat av: Tinafina

Vart åker ni när ni badar i havet?? Själv har jag badat några gånger iår och det har varit jätteskönt i vattnet, hela 23!!grader!!
Hoppas att du får tag på tråden!
Kram Tina

2006-07-15 @ 23:50:23
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback