Altanbygget framskrider.

Japp ytterligare en dag har gått. Idag har vi hunnit med en hel del med bygget på altanen,
nu är det bara däcket kvar. Förhoppningsvis så blir det färdigt imorgon.
 
Forts altan

Vi har också hunnit med en sväng till bolaget, där vi inhandlade både en box rött och vitt vin. Det vita vinet var gott och svalkande i värmen.
Just nu så filosiferar jag lite här... "flin" eller vad man nu kan kalla det. Samtidigt intar jag en god svalkande kall drink gjord på Barcardi Razz och sprite zero, kan varmt rekommenderas. Kvällen blir nog lugnt avslappnade i TV soffan för en gångs skull. Ha en sköön fredag, för det skall jag.

Kommentarer
Postat av: Tina

Kolla, kolla...det börjar ta sig!! Åh, drick lite rött vin och tänk på mig!!
KRAM

2006-07-08 @ 01:32:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback