Fattig

Idag har vi blivit fattigare... Vi fick köpt mer virke och stuprännor till huset. Sedan fick vi köpa en ny skruvdragare på köpet, den vi hade höll inte måttet. Så det var vår semester.. nä skämt å sido, men det plockar allt till en del. Oftast mer än man tror.  Dagen i övrigt har gått till altanbygget. Nu är stommen på plats. Det är inget kul att hålla på i denna värme, hade hellre legat på stranden med familjen. Jag tycker synd om min man som får dra det tyngsta lastet. Får serva honom med mer öl, så känns det kanske lite bättre. nä jag e på jobbet så jag sätter punkt för inatt. Ha det.

Kommentarer
Postat av: Tina

Väntar med spänning på nästa fotografi på ert altanbygge!!! ja, helrätt Kicki, serva gubben med mer öl!!! Då brukar humöret bli bättre ;o) Natti natti! Kram Tina

2006-07-06 @ 00:57:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback