Hej igen...

Ja det var allt några dagar sedan jag filofiserade lite. Dagarna har en förmåga att bara springa iväg. Fattar knappt, men nästa vecka börjar jag å jobba igen. Skulle kunna ha ytterligare en månads ledighet utan problem. Känns som om denna semester bara flugit iväg. Fast å andra sidan känns det ju faktiskt som om livet springer iväg, det är ju bara å titta sig i spegeln och om inte det räcker så kan man ju titta på sina barn. Dom blir stora, där om nåt syns ju åren.
Nä nog med tråkiga tankar... fast har man spårat in så har man.. eller?
Nu till roligare tankar. Skall ut å titta på pärlor över nätet hade jag tänkt, det finns en uppsjö. Just nu är jag på jakt efter något i auqablått eller turkost. Min blivande svägerska "förhoppningsvis" vill ha ett halsband i nån av dessa färger. Får se vad jag kan hitta för kul. Skall ta kort när jag är färdig, men det kan ta ett tag.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Nu e jag hemma igen så nu skall vi försöka att få till en dag då det skall inhandlas päääärloooor!
kram tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback