Nattsudd

Nu e jag på jobbet, jobbar väldigt mycket just nu :=) sitter mest å funderar, det e kul de här med att blogga, men skulle egentligen vilja ha min blogg's layout mer personlig. Kanske man måste in i HTML taggen å skriva.... hmm tål att tänka på. Sett ett flertal personliga bloggar med snygg design. Jaja övning ger färdighet sägs det ju. Om natten fortsätter å va lugn, kanske jag kan skaffa lite mer kunskap om detta. Får se..... vad som händer å fötter.
Egentligen hade jag inte alls lust å jobba inatt. Kände mig verkligen dagen efter idag, trots att jag va nykter på festen. Hade vart mycket mysigare å krypa ned i sängen å gosa med lillpojken. Han är så mammigkelen. Tösabiten är inte så mycket för att gosa som lillebror, sen så brukar hon ju somna i sin säng. Lillebror däremot sover mer än gärna i vår säng, om han får. Ibland måste jag erkänna är det riktigt gott å ha han hos sig, så länge han knör på pappa, vill säga *"asgarv"
  :=)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback