Födelsedag

Nu e man ett år äldre. Men man frågar inte en dam hur gammal hon är!!  För den nyfikne så är jag nu 34 år, bara barnet........ :=))
Tyvärr så jobbade jag natten till min födelsedag, så större delen av dagen sov jag bort. När jag vaknade hade min underbara man gjort en jättegod kycklingpaj med ett täcke av smördeg. Mycket frasigt och gott. Till det serverades en god sallad med fetaost och ett glas med rött vin.
Tyvärr så har jag dock gått och blivit dunderförkyld så vinets smak kände jag inte så mycket utav. Till kaffet serverades marängschwiss å det var lilltösa som stolt vispade grädden. Mycket gott.
Present fick jag också - en mixer som jag gått och trånat efter, jag tror i flera år, men det har ej blitt av att vi köpt nån. Så nu kan jag mixa många goda soppor, fruktdrinkar, smoothis mm. Gottigottgott.......mmmmmm.  Får nog inviga den imorgon när jag kommer hem från jobbet.
Ja tyvärr jobbar jag inatt med. Fast imorgon natt blir jag hemma för vård av barn. Min lille pojke e sjuk. Feber och jätte förkyld, till och med ögonen klibbar igen på honom. Blir väl till vårdcentralen på måndag om febern fortfarande är kvar då.
nä sätter punkt, skall ta och brodera lite på min julvepa.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

GRATTIS GUMMAN!! Ett år äldre och ett år vackarare!!!
Kram Tina

Postat av: Linda

Grattis på dig. Fick inte tag på dig hemma, du låg och sov
Många kramar

2006-11-06 @ 08:13:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback