Förkylningstider.

Då var det dags igen, för förkylningar, influensaepedimier mm.
Här rinner näsorna på både mig och Philip. Jag mår hyfsat nu ialla fall, det verkar som om jag är på bättringsvägen. Lillponken däremot är inne på sitt fjärde dygn med feber, snuva och mycket kletiga ögon. Äter och dricker dåligt, så nu har jag tagit kontakt med vårdcentralen. Hoppas att vi får en tid idag. Tror i och för sig att det är ett  virus, men med tanke på hög feber i fyra dygn ev ögoninflammation samt att han ar så fula halsmandlar, bör nog en läkare ta en kik. Det är synd att han ärvt "mina halsmandlar" det är tal om att ta bort dom. Jag tror att det vore bra om man gjorde det nu när han är så liten. Läkaren pratade om remiss till öron näsa hals mottagningen sist vi var där, kanske det blir av idag.
Nä nu ringer telefonen......

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Krya på er!
Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback