Hej igen

Oj vad tiden går fort. Nu nalkas snart julen.
Tycker inte att allt hinns med så som jag vill. Nu skall jag också försöka hinna åka till Norge och jobba, goa julklappspengar. Fick min Norska legitimation på bara två veckor så det gick bra mycket snabbare än väntat.
Näst nästa Lördag skall jag ialla fall ägna enbart åt mig själv, skall gå och se Cats på göteborgs operan. Äter nog lite gott efteråt, tyvärr skall jag jobba sen på natten, men det blir nog bra.
Vad händer i mitt liv annars då? Jo jag har börjat med Atkins igen och har sedan i Tisdags gått ned 2,2kg så det är åt rätt håll. Tar nog dock och unnar mig lite gott över jul, tror jag. Vill helst gå ned mellan 15 - 20kg till om det är möjligt. Skam den som ger sig.
Nä nu får jag fortsätta med tentan...blääää har inte alls lust.

Kommentarer
Postat av: Tina

Det är bara att kämpa på vännen!! Heja dig!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback