Julbak

Idag har vi bakat pepparkakor jag och barnen, främst Andrea.
Nu ligger tunnbrödsdegen på jäsning. Problemet är dock att frysen är full, så jag får nog förvara det hos mamme eller så får jag höra med svägerskan om det finns plats hos henne. Fast då kanske vi inte får behålla tunnbrödet. :=)) Skämt å sido så är frysen full och jag behöver baka bullar till Andreas kalas på Söndag. Hittar nog nån lösning. Bullarna gör jag nog ikväll när barnen somnat eller imorgon, får se vad jag orkar.
Här är en liten bild på Andrea i pepparkaks baket.

Pepparkaksbak

Tyvärr blev det ingen bild på Philip i pepparkaks baket, han hade tröttnat redan innan kameran kom på plats. Han tyckte mest om att äta degen, men vem gör inte det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback