Kalasmat??

Sitter på jobbet å funderar på vad vi skall bjuda på för gott nu på Söndag. familjen kommer på "kalas" då. Tänkte först göra en lasagne, gott och enkelt går bra att förbereda. Men så ju mer man funderar ju mer tankar får man. Funderar nu på om man skulle göra en god köttfärssoppa, vilket är passande i detta höstrusk väder vi har. Bröd till och en pannkakstårta till kaffet efteråt. Andrea skulle ialla fall gilla efterrätten, hon e tokig i pannkakor. Annars om jag väljer att göra lasagne, lutar det åt en god rulltårta med grädde på till kaffet. Känner inte alls för en traditionell tårta. Jag får ta å diskutera med mannen hemma å se vad han tycker. Jag vet så mycket som att det blir nåt med köttfärs. Sen är det ju bara plus om det är lätt, smidigt, går att förbereda och smakar gott.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Det låter gott me lasange tycker jag! Håller med Andrea om pannkakstårtan. Blä för rulltårta...det gillar jag INTe...hihi...
Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback