Morgon..

Japp nu börjar morgonen gry, äääääääntligen. Jag har varit mycket, mycket trött denna natt. Förmodligen pga att jag inte är helt kry. Det är dock en nackdel och jobba när man är så trött och när det är så lugnt som det varit inatt. Natten blir så lång och det är svårt att hålla sig vaken. Egentligen borde jag inte vara så trött, jag sov ju till kl 16 i går eftermiddag.
Nu längtar jag bara hem till min skööna säng och min underbara familj som jag saknar mycket just i denna stund. Det är nog tjusningen med att jobba natt, att komma hem och krypa ned i sängen. Busa och gosa en liten stund med barnen innan man somnar. Mmmm det är livet, alla små ljusglimtar som erbjuds. Jag tror man borde bli bättre på att fånga dessa ljusglimtar. Livet går så fort... som sanden i ett timglas.
Passa på och njut för varje ögonblick och ta till vara på stunden. Stanna upp och tänk efter.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Fan vad klok du har blivit!!!...det måste ha varit din 34-födelsedag som har gjort dig det!
kram Tina

Postat av: Linda

Sov sött.
Kram Linda

2006-11-06 @ 08:15:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback