Nattsudd

Vilken underbar söndag vi hade, ialla fall till dess att vi kom hem till min pappa. Vi åkte till Liseberg. Barnen skötte sig exemplariskt inget gnäll eller tjat. Vi åkte bla vad jag kallar för nyckelpigan för det hette den i min barndom, tror att den heter cirkusexpressen nu. Ialla fall så är det som en berg och dal bana för barn. Ni skulle sett Phlips min han var i sjunde himlen. Andrea hon skrek av glädje, hon hörde väl dom andra barnen. Kul hade vi. Sen åkte vi till A Hereford Beefstue (felstavat,) där åt vi en god middag för att sedan åka vidare till min pappa på fika trodde jag.... hahah När vi sitter på resturangen och kommit halvvägs igenom huvudrätten ringer min far och undrar var vi var. Dom ville veta när potatisen skulle sättas på.. Jag hade missuppfattat hans sambo och ej förstått att vi var ditbjudna på middag... Så det var bara och äta upp, betala och se glad ut, vidare hem till pappa för att där artigt sätta sig och äta lite till. Mätt?? nä vad får dig att tro det..... Fick oss ett gott skratt ialla fall. Väl hemma hon pappsen så var det som om mmmm flög i båda barnen, jättekul å busa med morfar, så så jättelugn blev inte slutet på den dagen. Fast ungarna hade kul dom, Andrea sa att det var det roligaste hon gjort på länge med salighet i blicken.
Det är sådana här goa minnen som förgyller vardagen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilken härlig söndag ni har haft!!! JÄttekul att läsa!
kram Tina

2006-11-28 @ 21:41:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback