Regn regn...

Påminner mig om den där låten man sjöng på dagis. Men vädret är faktiskt inge kul. Regn och åter regn. Å jag som ville gå och se julmarknaden på Liseberg, jag har inte så mycket tid över att få gjort det på. Här är schemat fram till jul mer eller mindre fulltecknat.
Egentligen borde man väl städa nu när vädret är som det är. Men jag saknar inspiration. Å det är övriga familjen som stökat ned å jag e trött på att all min lediga tid går åt till att städa upp efter andra. Vi är fler än en som kan lyfta på baklyktan..
Hade vikt denna dag till att få färdigt min tenta, fast som det ser ut sä blev jag färdig igår, skall bara läsa igenom den en gång till innan jag skickar iväg den. Känns som om det blev ok. Pedagogik e inget kul..
Nä nu ska jag unna mig en kopp kaffe med kardemumma i - gott. Hörde att vissa kryddor som kanel, kardemumma, chili och citron bla gör att man förbränner mer fett. Så varför inte det är ju gott å ha både kanel eller kardemumma i kaffet. förena nytta med nöje. Får väl se om det funkar. Ska ställa mig på vågen efter helgen tänkte jag, får se om det är mer minus då.
Ha det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback