Söndagskalas

Jätte trevligt med kalas, men det är allt skönt när det återgår till det normala.
Lasagnen blev enligt min mening jätte god, men jag är ju part i målet så att säga. Presenter fick vi det med, bla två jätte fina ljusstakar, å jag som ääääääälskar levande ljus. Fick också en "fusk" ljusstake, det är riktiga ljus med små lampor i. Rätt så smart med tanke på att man har småbarn.
Martin "beklagade" sig att han bara fått ett paket och att han valde det själv. Men han fick svar på tal haha. Köpte i kombinerad present och farsdag gåva en grå skjorta med sidenslips, en ljungfärgad v- ringad kofta och en grå byxa. Var faktiskt lite nervös ang den ljungfärgade koftan, kanske lite vågat.... Han är lite speciell med vad som är ok att ha på sig. Men som jag uppfattade det föll det i god smak, han var ialla fall inte intresserad av att byta.
Barnen somnade tidigt, dagen var väldigt intensiv, så resterande del av kvällen tillbringades slappande i soffan å det var riktigt sköönt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback