TITTA det snöar!!!!!!!!!

Ja faktiskt så snöar det för fullt. Så nu var vintern här igen. Till råga på allt så blåser det halv storm utanför också, som om det inte räcker med snön.
Hoppas ändå att snön ligger kvar såpass länge att barnen hinner gå ut och känna på den. Sen får den gärna töa bort. Tycker det är lite i tidigaste laget för snö nu. Tro det eller ej men snön täcker gräsmattan utanför just nu. Jag gillar i och för sig snö, men det räcker med att den kommer lagom till jul. För visst är det fint med en vit jul.
Jag börjar faktiskt längta till julen, såg att jag är ledig hela vecka innan julafton. Vad skönt det skall bli. Kanske man kan känna att man hinner med allt i år. Utan stress och jäkt.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

VISST ÄR DET UNDERBART?! JAG ÖNSKAR ATT DEN KUNDE LIGGA HELA NOVEMBER OCH DECEMBER UT...MEN DET ÄR VÄL BARA ÖNSKEDRÖM... Emil frågade imorse om det var jul nu!..hihi....
kram Tina

Postat av: Linda

Tvi, gillar inte alls snön. Det kunde vara sommar och varmt året runt.
Hoppas det smälter undan snart.
Förlåt Kicki, jag vet att du gillar snön......
Många kramar

2006-11-06 @ 08:16:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback