Äntligen snart klara.

Nu har vi äntligen börjat få på våra foder kring fönsterna. Sedan är det bara fönsterbläcken kvar på utsidan. Får nog säga att det blir riktigt bra när allt kommer omkring.. Sen har vi ju allt arbete kvar inomhus förstås. Funderar lite kring om vi skall tapetsera eller måla om köket. Vaddå vi förresten, det blir nog mitt jobb. Vi har sett en kökstapet som vi båda gillar, fast det går nog snabbare å måla å kanske ha en fondvägg.. får nog fundera lite till. Kan hända att valet kommer grundas på hur bekväm, eller med andra ord hur lat jag är. Den som lever får se.....
Nä oj vad klockan springer iväg, måste göra iordning mig, skall åka å jobba. Natten som var jobbade vi med en ny vikareie som var bland det mest otrevliga osympatiska människa jag mött. Upplevde honom inte alls som lämplig, tänkte ta ett samtal med chefen på måndag ang det som hänt. Tyvärr så är sådana samtal så tråkiga.
Nä måste kila

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Åh, vad jag är nyfiken på hur ni har det...skall nog se till att komma och hälsa på er snart!
Kram Tina

Postat av: Tinafina

KICKIIIIIIII! Vad händer i ditt liv?!?!?!?!?!?
Kram TIna

2006-10-17 @ 11:39:38
URL: http://tinafina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback