Luftvärmepump

Känner att min irritation börjar öka mer och mer. Idag, nu på morgonen skulle en kylmontör komma och installera vår luftvärmepump. Klockan går och ingen kommer eller hör av sig. Toppen !! jag måste bara sova i eftermiddag då jag skall jobba inatt. Nu kl 09:45 ringer herrn som skall installera pumpen, han har ännu inte packat bilen. Så han är inte här före kl 11. Hur glad blev jag då, jätte haha. Tycker det är dålig stil och ringa vid 10 och säga att man är sen och kommer först vid 11. Det borde han ha vetat tidigare. Så där ryker väl min sömn. Enl den här installatören så tar det enbar två timmar och installera pumpen. Vi får väl se... Hos grannen tog det en hel dag och hos min vännina som bor i samma typ av hus tog det också en hel dag. Så vidare optimistisk känner jag mig inte just nu. Fortsättning följer....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback