Pärlor

Vill ha mer pärlor, tänkte skapa lite julklappar. Hoppas min kusins sambo sätter in pengarna hon är skyldig mig, så att jag kan ta å beställa lite.
Tänkte bla beställa rosenquarts, magnetiska pärlor och rosa sötvattenspärlor. Det skall bli till ett halsband åt mamma och Madde. Sen finns en bra sida som har så jättemycket fina metallpärlor, så det får jag ta och köpa några. Skall göra ett halsband till svärmor med metallpärlor. Hon önskar sig det i födelsedagspresent. Funderar även på lite träpärlor som matchar den brosch som hon skall få till tröjan i julklapp. Får se vad jag hittar för kul. Skall lägga ut foto när jag är färdig. Vilket påminner om att jag får be att få tillbaka min kamera av svägerskan när jag åker dit idag. Jag har ju inte fotat de sista alstrerna jag gjort.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Pärlor kan man aldrig få för mkt av!! Hihi...vill se vad du skapar för fint!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback