Ullared å julklappar

Morsning. Nu har vi vart i Ullared. 
Vi startade dagen utanför svärmor vid 06:00. Vi hann både fika och ta det lite lugnt innan vi gick in i det STORA varuhuset. Tyvärr så var Tinas lilla Vera lite sjuk så det blev nog lite jobbigt för Tina. Men dagen gick snabbt och det blev handlat en hel del. Handlade inget i klädväg till barnen direkt, förutom underkläder. Det var Martins tur att få kläder. Av någon konstig anledning springer 1000 lapparna iväg. Nu denna gång så tyckte jag inte att jag köpte så mycket, men dyrt blev det ändå. Fick köpt in det mesta av julklapparna. Så nu är det våra föräldrar kvar att hitta på nåt till. Till mamma blir det en stickad tröja och troligen gör jag även en till svärmor. Kusinerna får ett fint badlakan med Nalle Phu motiv på, inhandlat på Ullared. Det kommer även en sak till men det håller jag tyst om ifall svägerskan läser detta.. Å till svägerskan har jag kommit på en skön sak som hon förhoppningsvis får glädje utav och jag hoppas hon kommer gilla det/den lika mycket som jag. Till svåger har jag ingen aning Josse kanske kan ge nåt råd. Till Pappa å hans sambo funderar vi på att köpa en Whiskey som dom smakat hos oss å gillade skarpt, men aldrig skulle köpa själv pga priset. Samtidigt så e det inget kul å ge en Whiskey till dem, det känns som om det blir bara till honom. får fundera på det.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Det låter spännande med Josses paket..hihi...så skulle du få tid över så får du GÄRNA göra en julklapp till mig oxå *ler*!!!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback