Äntligen

Nu har jag äntligen fått vidimerat mina papper. Kopian på körkortet går knappt att tyda, får väl se om det kommer tillbaka. Skulle de göra det så kunde jag bara komma tillbaka och få ny kopia vidimerad utan kostnad. Så nu skall jag bara vänta in personbeviset och fylla i ansökan över nätet och skicka in. Det skall bli intressant å se hur lång tid det tar. Har hört att vissa fått vänta i upp emot tre till fyra månader. Men om alla papper är i ordning så skall det gå snabbare sägs det. Den som väntar...... får se.... å sen bär det i väg till Norge, förhoppningsvis rätt så snart. Måste in å anmäla mitt intresse på Hälsenor å Adeco, uthyrningsföretag som enl vänner skall vara mycket bra att arbeta för. Man får i regel både resa och logi betalt av dem, å det är ju bra.


Kommentarer
Postat av: Tinafina

När bär det iväg till Norge?!?! Fasen så kul!
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback