Mot kyligare tider.

Japp nu e allt hösten här. Vilket föranledde till funderingar till kyla, vinter och snö...uha Jag gillar värme!!!! Ialla fall så måste jag ju ha nåt varmt å värma mig med tänkte jag. Fick syn på ett mönster på en halsduk, som om jag inte har tillräckligt att göra. Men i alla fall så är halsduken stickad i ull, just det tänk er ull = KLI ja det kliar,  å tänk å ha det kliande missfostret kring halsen, enda tänkbara fördelen är ju att det är VARMT. Jaja jag får väl ialla fall ta en titt på garnet tänkte jag, för halsduken är ju mycket snygg. Å till min stora förvåning så kändes garnet jättemjukt, snacka om att bli förvånad. Men.., just det Men det e ju ull å en annan e ju upplärd med att det skall klia, får väl ge det ett försök i värsta fall kanske man kan ge halsduken till svägerskan eller nån hihihi.. Josse jag skojar bara, så elak e jag inte, tror jag??????
Nä skämt åsido så stickade jag ialla fall halsduken å den är bara helt underbar, kommer å använda den mycket. Snygg, stilren, mjuk å framför allt VARM. Den kliar inte alls så här får jag nog tänka om. Skall fota den när jag får tillbaka min kamera.
Nä nu skall jag bänka mig med pippitröjan till lillgubben så ha en god natt å sov så sött.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

Du, jag kan ta halsduken!! Ge den till mig vettja...hihi...
Skall bli kul att få se den!
Kraam!!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback