Nattsudd

Japp, då e man på jobbet igen, känns inte som om man varit ledig över huvud taget. Ser inte alls fram emot att jobba hela helgen. Sen när jag går av på Måndag morgon skall jag direkt till skolan i vänersborg och gå på ett obligatoriskt litteraturseminarie. Förmodligen halvsover jag igenom den dagen. Får ta och dricka mycket kaffe så kanske man kan hålla sig någorlunda vaken.
Här på jobbet e allt som vanligt. Vi (personalen) har precis haft vår 23 kaffe. Idag lyxade vi till det med varm smörgås och på dem hade vi en jättegod kantarell stuvning. Mums filibabba va det, så nu e man mätt och lite slö efter maten.
Det blir lite segt ibland när man jobbar helg, oftast så är helgerna lugna och då går klockan så otroligt sakta.  Sätter mig väl framför TV'n om en stund och broderar på min julgransmatta om det fortsätter att vara lugnt. Mina kollegor har gjort lite förrådsarbete men dom verkar klara nu för en av dom sitter och spelar på Blipp, yatzy tror jag. Nä nu tappar jag skrivinsperation så här sätter jag punkt för inatt.

Kommentarer
Postat av: Tinafina

HEJA, HEJA..du MÅSTE bli klar med den fina mattan, så brodera på!!!

Japp, lilltjejen åker med på torsdag!
Kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback