Nu nalkas julen

Vaddå jul, hösten har ju precis börjat tänker ni.... MEN om man tänker efter så är det inte alls långt kvar till jul, bara 3 månadet och 5 dagar. Å det går snabbt vill jag lova. SÅ... det är hög tid att börja fundera bla på julklappar och ting som skall bli färdigt. Just det, allt som skall bli färdigt.... det e ju en del, bak, städning, inköp mm allt e ju inte kul heller. Själv har jag ialla fall en julgransmatta som jag skall försöka få färdigt. Fast jag betvivlar.. den tar himla lång tid å jag är bara halvfärdig. I nödfall så blir den fin till nästa jul. Jag får jobba på för det vore kul om jag hann färdigt den.

julgransmatta

För visst är den underbar. Jag är klar med den vänstra halvan så nu skall jag börja på den högra.
Jag hoppas att barnen gillar den.

Apropå barn så blir det nog att titta efter lite julklappar till dem när vi åker till Ullared. Jag är färdig med några till Andrea och Philip, men dom fyller ju år i december och januari så kanske det får bli födelsedagspresenter, vi får se. Sen så får man hitta på nåt kul till kusinerna. Sen har ju min brors blivande sambo en son som man också får hitta på nåt kul till.
Ja min lillebror skall bli sambo och flytta ned till Älmhult, vem kunde tro det, inte jag ialla fall. Roligt för honom.
Nä nu är tvättmaskinen klar och innehållet väntar på att få bli upphängt, så bye bye

Kommentarer
Postat av: Linda

Glädjedödare "flin"
Visst har du rätt julen kommer snabbt. Julklapparna får i mitt fall vänta ett tag till. Brukar tänka som du, att börja köpa i tid, men det brukar aldrig bli så.
Ha det

2006-09-19 @ 11:39:58
Postat av: Linda

Förresten glömde skriva jättefin julgransmatta, om du vill så gör en till mig med. "flin"

2006-09-19 @ 11:40:44
Postat av: Tinafina

Fasen vad gött att höra att det inte bara är jag som har börjat fixa julklappar!!
Jättesöt julgransmatta! Hoppas verkligen att du får färdigt den till jul!
kram Tina


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback