Sommarprat.

Oj vad tiden kilar fort. Som vanligt förstår jag inte vad den tar vägen. Hinner inte med allt man tänkt sig. Vädret var ju underbart fram till för nån vecka sen. Sen har det mer eller mindre regnat å blåst, humöret speglar vädret, tyvärr. Kan inte påstå att man känner sig så vidare uppåt. Vi behöver sol och åter sol.....!!!
Min pappa är i Grekland och dom har haft det för varmt. En morgon när han ringde innan kl 09 så hade dom redan 32 grader varmt. Det verkar som om hela systemet är ur balans. Troligen pga av oss. Ja Homo sapiens - människan. Tyvärr så tror jag inte att vi kan göra så mycket åt det, missförstå mig rätt. självklart skall vi göra det vi kan men jag tror att miljöförstöringen redan gått för långt - den som lever får se...

Ja så var det mina nya husdjur myrorna... ja det verkar som vi blivit av med dem. Har sett en myra sedan Martin lade ut myrren under tröskeln. Så hittills har det varit effektivt. Pratade faktiskt med vårt försäkringsbolag och fick veta att i vår hemförsäkring ingår nån viss typ av skadedjursskydd vilket innebär att vi utan kostnad får behandling mot vissa sk skadedjur och hit hör myrorna. Så kommer dom små j...larna tillbaks så ringer jag vårt försäkringsbolag så får dom komma och bekämpa våra sk nya husdjur med GLÄDJE. Tips till er som har problem, hör med er försäkringsbolag, ni kanske också har skadedjursbekämpning i ert avtal. Jag e tacksam för att vi har det ialla fall. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback