Hippi Sommaren är här.

Äntligen så är sommaren här.
Ialla fall om man får tro temperaturen som har varit de sista dagarna.
Igår så fick vi fylla poolen till barnen och dom "bodde" i den under hela eftermiddagen. Lillgubben var blå om läpparna x 2 när han fick nog och kom upp, men för att snart gå i igen. Så dom hade kul, grannarnas barn var också med och busade. Det är roligt å se dom så glada.
Å nu när det e sommar så har lillgrabben slutat med napp. Nu inne på fjärde dygnet utan och han har inte nämnt ordet napp en enda gång. Det är duktigt då han förr inte kunde se oss förrän han skulle ha sin napp. Hoppas det håller i sig. Även vädret - får gärna vara så här till dess att vår semester e slut. Jag njuter, å nu har jag ju verkligen kunnat njuta då jag varit lite extra ledig också.
Nä nu får jag rapportera över till mina kollegor, cykla hem och sova i några timmar för att sen gå ut, hämta barnen och påta lite i trädgården.
En SOLIG KRAM till er alla. Ha det!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback