Myrinvasion.

Vi har blivit invaderade av en myrarme. Dessa små otrevliga kryp har hittat in i vårt kök å det är jag inte glad över. Jag avskyr småkryp, å dit hör myror. Vad kan man göra åt det då? Nån som har ett bra tips??
Jag har nog dödat och dammsugit upp ett flertal idag, tvättat golvet för att få bort deras doftspår, vilket hjälpte en liten stund. Sen har vi satt ut myrdoser två stycken, strykt ättika över tröskeln och lagt ut myrr. Så nu får vi se om vi kan få bort de små j---arna. Fortsättning följer....... Snälla lid med mig......


Kommentarer
Postat av: nancy

ursch jag avskyr de små krypen de e ju så himmla äkliga.Vet att min morfar strödde curry i fönster listerna för de var där de kröp in för han. själv har jag myrr fast tycker de funkar så där.
Jag lider med dig :)
hoppas du får bort dem.
Ha de


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback