Regn, regn.....

Nu börjar jag bli trött på vårt kära väder. Visst det e bra för växtligheten men vi behöver sol också.
Var å köpte lite växter som vi planterade igår. Så för dem e det ju bra med lite regn. Fick tag på stockrosorna som jag suktat länge efter, förhoppningsvis kommer dom ned i jord idag - om det vill sluta å regna. Vi fick en Hortensia härom dagen som vi planterade igår. Å jag ser nu att den halvligger ner så jag måste ut å se om det går att fixa till. Plommonträdet står dock fortfarande upp. Alltid lika intressant å se ut på morgonen........

Kommentarer
Postat av: nancy

ja visst e dem fina Hortensian. Fast våran plaserades på ett dummt ställe så den överlevde inte :(
Vart har vårt sommar väder tagit vägen????
Ha en bra helg
kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback