Akershus Universitetssjukhus

Hær befinner jag mig just nu. Fick jobb på en kirurgavdelning men mitt arbetspass som utlovades på Søndag fanns inte uppskrivet. Om det ær en miss eller inte vet jag inte, så jag funderar på om jag skall åka hem tidigare eller inte. Om jag vill så får jag komma å jobba då sjukhuset utlovat jobb men ej informerat avdelningen. Jag har kvællen på mig å fundera. Samtidigt så ær jag ju hær før att jobba så det kanske ær lika bra å gøra det, om inte annat så ær det bra betalt. Boendet hær ær nog det sæmsta som jag fått. Det ær vældigt gammal standard, inte ens en micro finns - eller så kanske jag har før høga krav?? Huvudsaken ær att det ær rent och det ær de. På jobbet ær det lugnt men dagen har gått fort ændå. Har snart avverkat mina 15 timmar. Det ær skønt nær det går fort.
Personalen ær bland de trevligaste som jag jobbat med så det ær riktigt roligt. Vi har næstan precis ætit en god hemgjord æpplepay med salta jordnøtter på och det var riktigt gott.
Næ får nog ta å sluta. Ha det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback