Jobb natt igen....

Japp, så var det dags att jobba igen. Ibland känns det som om man inte hinner bli ledig förrän det är dags att gå till jobbet igen. Är just nu inne i en period då det känns jättejobbigt att gå iväg till jobbet. Vill bara vara hemma och mysa med familjen.
Fast idag så har jag och Martin fått en fridag för oss själva. Den spenderade vi bla på IKEA och Elgiganten, där vi shoppade loss lite. Vi har investerat i nya garderober till vårt sovrum, men som nästan alltid med IKEA så är någon produkt slut. Byxhängaren hade kommit till Bäckebol, men inte klädhängaren så det var bara att bege sig ut till Kållered som hade ett flertal. Kanske dom skulle ta och dela med sig till Bäckebol :)) haha
Så nu har vi allt till vår garderob, troligtvis kommer inredning och dörrar på plats imorgon. Tavlorna med hoppas jag sen är rummet färdigt. Hoppas jag hittar min kamera i röran så att jag kan ta ett kort på hur fint vi fått det.
Vi eller rättare sagt Martin fick monterat ihop våran nya säng igår, den är jätteskön man känner inga spiralfjädrar eller nåt sånt när man vänder sig, å det är toppen. Fick faktiskt lite ont i ryggen första natten, men det är väl ovanan vid sängen. Det tar nog några nätter innan man sovit in sig. Så om någon är på jakt efter nya sängar kan jag rekomendera IKEA's. Så just nu längtar jag hem till min nya säng. Får väl sätta mig i fåtöljen och drömma mig bort istället och hoppas på en lugn natt.
Ha det till nästa gång/ Kram och godnatt till er som ännu är vakna.

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Vilken TV-Serie är bäst?
DU har väl röstat... :-)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback