Viktminskning

Då va det dags igen. Semestern mm har ju gett några eller rättare sagt många kilo +
Tänkte egentligen köra Atkinsmetoden igen då jag gick ned så bra med den sist. Det finns dock ett problem å det är att barnen inte heller vill äta pasta, potatis och ris när inte vi gör det. Fick omvärdera och valde att ge viktväktarna en chans, trots att min erfarenhet inte är den bästa med dem.
Gick med och blev månadsmedlem förra veckan, vilket jag tycker underlättar en hel del, å så blir det ju billigare.

Idag var det ialla fall dags för den första vikten, efter en veckas diet. Snacka om jag va nervös.. å glad blev jag. Vågen visade faktiskt på -1,8kg, det hade jag aldrig trott. Så det är bara å fortsätta att ligga i.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback